Gå til innhold

Noen som har erfaring med stellebord til badekar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer det til babyen som kommer. Ligger det stødig etc?

Skrevet

har bare erfaring med det foreldrene mine hadde da jeg var liten (og som jeg nå bruker når vi er på besøk der). Det fungerer bra det. Vet ikke hvordan de er nå til dags, men har jo sikkert bare blitt bedre vil jeg tro.

Skrevet

Vi kjøpte dette til snuppa før hun ble født. Tenkte det var perfekt siden vi ikke hadde så god plass på badet. Selgere sa det passet til alle badekar, men det passet altså ikke til vårt, og vi måtte levere det tilbake. Så det er eneste erfaringen jeg har med det..

Var vel ikke helt det du var ute etter, men lell...

Skrevet

Hadde det til førstemann.

Fungerte superdupert, var både stødig og fin høyde.

Skrevet

Vi har vært veldig fornøyd med vårt, kjøpte det på Babyshop. Det er en balje på et stativ, og stellematte som man vipper opp og ned. Det er stødig i massevis, men man jo må passe på at det settes godt nok på plass etter at det har vært løftet av.

Vi tar det av og på flere ganger om dagen (hver gang noen skal dusje eller bade), det er ikke noe problem.

Eneste jeg har har å utsette på det er at etter 2 år i daglig drift har trekket til stellematten sprukket opp i alle sømmene, så vi har tapet det sammen og det ser ikke så lekkert ut lenger. Men det er bagateller.

Vi bruker fortsatt stellebordet nå som jenta er 2 år, men det er lenge siden vi sluttet å bruke balja, nå bader hun i det store badekaret.

Skrevet

Har ei venninne som har det, og jeg la merke til at det var veldig lavt. Jeg fikk vondt i ryggen av det. Men det er kanskje forskjell på høyden på badekar også....?

Skrevet

Det stellebordet jeg kjøpte som kunne settes på badekar kunne reguleres i 3 forskjellige høyder, så hvis det er lavt, kan det justeres opp :-))

Skrevet

vi kjøpte på babyshop og det fungerer helt supert :) Kan justeres i høyden, og tilpasses bredden på badekaret. Sparer masse plass.

Skrevet

ok. Da blir det nok det. Vi har nemlig ikke plass til stellekommode på badet, så alt hadde vært å ha den på soverommet. Men har ikke veldig lyst til det. Til vår prinsesse brukte vi stellematte på vaskemaskin og det funket bra, men nå står det en tørketrommel oppå der, så da går ikke det.

Takk for hjelpen alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...