Gå til innhold

Jordmor og UL i Drammen?

Mumriken 09 + maibebis 12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan også anbefale jordmor Jorunn på Gynekologklinikken. Var hos henne første gang igår og er super fornøyd! Fikk masse info, fikk sett den lille, og ikke minst en følelse av at hun bryr seg og er der for oss :)

Var også på tidlig ultralyd (innvendig) der og det syns jeg var veldig ok. Var så sprøtt å se den lille klompen og hjertet som slo som bare det, veldig betryggende!

Jeg anbefalle ikke Jorunn! Jeg har henne nå...

Grunnen til at jeg ikke bytter er fordi jeg ikke har så lenge igjen.

Jeg er i utgangspunktet tynn men har gått opp 10 kg (er i uke 34) Dette syns hun er mye,så hun mener jeg må leve på en slags "diett". Ikke akkurat kult å høre det når du er gravid! Får liksom ikke gjort noe med det heller...

De fleste jeg kjenner har fått samme kommentaren...

Jeg har bestilt time ved Marienlyst HS, jeg. Har sååå mange dårlige erfaringer ved gynekologklinikken, også har jeg lest mye rundt på nettet og finni veldig mange som synes jordmora der er fryktelig upersonlig og ikke hører på deg i det hele tatt, og det takler jeg ikke (har endel psykiske "forstyrrelser", for å si det fint) :)

Annonse

Hei

Jeg ser det er flere som er fornøyd med Jorunn på gyn.kl., og det er jeg også. Jeg er gravid med tredje-barnet mitt, og har tidligere gått til andre jordmødre. Jeg syns Jorunn er tillitsvekkende, hun er kunnskapsrik og lytter godt. Jeg har en "litt" traumatisk fødsel bak meg, og opplevde at hun tok meg på alvor med en gang. Det føltes godt. Her også erfaring med å miste en baby, noe hun også tok veldig på alvor.Ser at det er noen som har reagert på at hun er fokusert på vekt. Det syns jeg også hun er, men for min del passer det bra siden jeg nok bør passe godt på vekten. Jeg har gått opp mye!! i begge mine tidligere svangerskap, og ønsker ikke å bli like tung nå (gikk opp 25 kg forrige gang og fødte en diger unge ;-(). Kan skjønne at det blir vanskelig for noen med vektfokus, så det er vel litt smak og behag.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...