Gå til innhold

I morgen får vi vite om jenten vår er frisk...

Anbefalte innlegg

Teller nesten timene nå jeg. Er kjempe redd samtidig som det skal bli deilig å endelig vite om hun er frisk eller ikke...

Alt var ikke som det skulle på den ordinære ultralyden. Hun var liten og det manglet en blodåre i navlestrengen. Skal derfor til spesialist i morgen, for å utelukke andre avvik og sjekke hvordan veksten hennes har vært de siste ukene nå siden den ordinære ulen.

Spørs om jeg får sove noe i natt. Men, som sagt - det skal bli deilig å endelig få vite!

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk for lykkeønskninger :)

Har nå vært til spesialist og ALT så veldig bra ut. Hun har vokset veldig. var 600g nå i uke 22. Langt over snittet - så fortsetter det sånn blir det nærmere en 5 kg unge ;)

Men siden terminen ble flyttet fra 13 mars til 24 mars forrige ul så tror jeg heller at det er min egen termin som stemmer best. Og da passer jo størrelsen bedre:)

Men, nytter jo ikke å krangle med den ordinære ul terminen.........

Ellers målte blodgjennomstrømmingen til bebis og den var bra også til tross for den manglene blodåren. Ellers INGEN tegn til syndrom av noe slag eller de misdannelsene som de på den ordinære ulen ikke kunne utelukke.

Er såååå glad og lettet nå. Kan endelig slappe av og nyte graviditeten. Kanskje jeg tør handle noe utstyr også.

Fikk bekreftet nok en gang at det er en jente så da er det vel bare til å handle rosa:)

Skal på ny ul i uke 32 for å sjekke om hun fortsatt vokser bra. Så er veldig glad jeg får oppfølging.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...