Gå til innhold

Bruker alle her voksipose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min likte nemlig ikke å ligge inn i sin:(

Han begynte å hylgrine når jeg la han oppi den i vognen sin og sluttet med en gang han fikk komme seg ut av den...

Skrevet

Vi har dunpose og er KJEMPEfornøyd! Anbefaler det veldig. Voksiposen kan vel fort bli varm?

Skrevet

Tobias begynte også å hylgrine da jeg la han nedi første gang og tenkte at dette var jo et bomkjøp.Men nå går det så fint atte! Han sovner med en gang jeg legger han oppi og sover lenge :) Men har ikke på han så mye da.. bare en body,bukse og lue..alt gjerne i ull. Og bare de to lagene på siden så han ligger på dobbel dyne. De er jo utrolig varme. Det tok forresten ikke lang tid før han skjønte at voksipose var tingen :)

Skrevet

Vet ikke hvordan en voksipose ser ut engang jeg. Jeg har brukt lammeskinspose til mine. Samme jeg hadde når jeg var liten :) Er ganske så fornøyd og har ikke hatt kalde barn.

Skrevet

Jeg bruker voksipose til mine jenter og er kjempe fornøyd:)

Skrevet

Det har kommet mange fine poser på markedet de siste årene.

Jeg har voksi (arvet en) har aldri hatt svette barn i den, men ull puster jo da

Skrevet

Får prøve litt til da. Kanskje det ikke er kaldt nok?

Skrevet

Nei, jeg har en dunpose...odenwälder, den med bamse inni. Har den til to gutter, en på 2 år å en på 6 mnd..begge to sover veldig godt oppi her...å de er gode og varme;D

Skrevet

Når det nærmer seg 0 grader putter jeg tobias i voksiposen :) han er så varm av seg så det holder med ulldress og dyne til han når det er et par varmegrader ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...