Gå til innhold

OTH, Brio sing eller Teutonia spirit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha en vogn som kan brukes til en på 16 måneder og ut perioden for så å tas frem igjen og brukes med bag til nestemann. ELSKER OTH utseende men virker så lite praktisk til en baby når den ikke lenger ligger i bagen. Brio sing er stilig nå men jeg vet ikke hva jeg synes om den ergonomiske liggestilling greiene.... og spiriten er favoritt men liker ikke at det ikke er lufthjul og den tar størst plass i bagasjerommet.

What to do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror kanskje jeg ville ha kjøpt en OTH nå og når nestemann kommer bere kjøpt en billig bagvogn til å begynne me. Så gå over til OTH igjen når han/hun er ca 1år.. Kan jo få en grei vogn på finn til samme pris som en OTHbag ;o)

Bare et forslag da :o)

Er ikke lett d me vogner, vanskelig å bli helt fornøyd hele vognperioden me en vogn syns jeg..

(spiriten er forresten litt liten i sittedelen så vet ikke om den er så fin til store barn..)

Lykke til;o)

Skrevet

OTH!!!! Den er mye lettere enn teutonia og Brio. Og ikke minst lekkrere i designen.

Ang bagen som du lurer litt på:

Min baby er 7 mnd og ligger i bagen fremdeles. Gjør ingenting at babyene dekker hele bagen og har føttene i krøll. Regner med at når min er 8 eller 9 mnd så bytter vi til sportsdel. Og da er hun nok klar for å se på verden - og at det ikke gjør noe at hun ikke ser mamma.

Og så kan man få kjøpt billige brukte bager til oth/mountain buggy på finn.no når den tid kommer :-))

Lykke til i vognvalget-:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...