Gå til innhold

Datteren min på 18 mnd bæsjer etter hvert måltid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg lurte på om det var andre som har barn som er rundt 18 mnd som bæsjer etter hvert måltid. Hun er så sår i baken, mest fordi de i bhg ikke oppdager at hun har bæsjet. Hver gang hun spiser så bæsjer hun etterpå, av og til to ganger etter et måltid med en time immellom. Er dette normalt, bør jeg ta kontakt med lege?

Hilsen Bekymret mamma

Skrevet

Avhenger litt av kostholdet. Mitt barn spiser mye grønt og fiberrik mat (bare det) og har avføring ofte. Har samme problemet som deg med sår stump, men det er ikke noe i veien. Allikevel kan du jo ta det opp med fastlegen din. Skader ikke å sjekke ;)

Skrevet

Tusen takk for svar! Det beroliget meg iallefall:) Hun og spiser fiberrik mat og litt grønt. Men jeg skal ringe til fastlegen i morgen bare for å sjekke!

Skrevet

Det kan være en tilstand som heter 'irritabel tarm'. Det er helt harmløst, men fører til mye magevondt og som oftest hastetoalettbesøk(eller i bleia da) rett etter større måltider. Fett, og spesielt animalsk fett, er det verste dersom man har dette. Søk på nett så finner du sikkert masse om det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...