Gå til innhold

Voksi Urban til ei som blir 10-13 mnd til vinteren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har den, og er dere fornøyd? Lurer på å kjøpe den til ei som blir 10 mnd til jul.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med den! Babyen min på 12 uker sovner så fort hun blir lagt oppi nesten. Koser seg veldig. Vi bruker den på natta også når det er kaldt ute siden hun har en mor som MÅ ha vinduet oppe :)

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd, eneste er at den er litt vanskelig å få helt tett øverst. Men enkel i bruk og passer bra i sportsvogn - synes påbyggingsdelen ser litt lang ut, men du kan jo prøve i butikken.

Men "Piamin", jeg ville ikke brukt Voksi som sovepose om natten, den er laget for mange kuldegrader og for varme soveplasser øker risikoen for krybbedød. Bruk heller ullbysj og en lett babydyne.

Skrevet

Haha, jeg visste jeg kom til å få pepper for det :) Men babyen er ikke varm, har ikke lue og bare en supertynn pysj uten føtter :) Hun er ikke klam og i begynnelsen av natten når det ikke er så kaldt har vi bare dyne. I natt når jeg amma kl 3 var hun kald under dyna og da putta jeg henne i posen sin. Så det er helt greit for meg at du ikke ville gjort det, men vår baby har det bra der. Det er jo ikke sånn at vi snurper henne sammen oppi der, vettu. For oss er dette en fin løsning på kalde netter. Når vi er ute og går er hun mye varmere, da er det kaldere ute og hun har litt mer på seg. Men det er veldig lunt i vogna så jeg skjønner at du kan tenke at det er alt for varmt med pose om natt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...