Nova1 Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Da kom mensen, riktignok en dag for sent, så jeg fikk litt håp denne gangen.;( På fredag reiser jeg til Nordica for å ta HSU, for å være sikker på at det ikke er "tett" noe sted. Syns det var like greit å dra dit, da det virker så tungvint å gjøre det her hjemme.Så får vi bare håpe at alt er ok, og at jeg kan gå på med nytt mot for fjerde gang.
Ugla er mamma! Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Det var trist å høre at det ikke lyktes denne gangen. Jeg ringte Riksen idag, og fikk heldigvis time til HCG undersøkelse der neste uke. Så blir det vel ett nytt førsøk i månedsskiftet. Kanskje vi havner i samme gruppe neste gang og, men med litt mere hell denne gangen!!! Lykke til videre!
Pollyanna67 Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Det var dårlige nyheter, Nova1! Jeg skal også i gang med 4.forsøk snart, men har ikke helt bestemt meg ennå om jeg skal bevilge meg en pausemåned først. Det blir psykisk slitsomt med disse nedturene iblandet litt håp innimellom.... Uansett, lykke till med forsøk fire!! Vi får satse på at det er på det 4.forsøket det skal skje:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå