Gå til innhold

Man bør vel ikke vaske inni tissen på jentebabyer, såfremt d ikke er no bæsj der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...kanskje et litt dumt spørsmål, men mener å huske fra sykehuset at de sa at man ikke burde vaske for mye inni der, dvs inne i kjønnsleppene liksom..? Eller husker jeg feil? En smuuule ammetåke på den tida ja;) Ser jo at d er et lysegult/ hvitt belegg inni der, men d er vel kanskje naturlig, og skal ikke pirkes borti el..?

Skrevet

Jeg drar over der innimellom... skal vel ikke vaske så mye inni der men syns det er greit å få det bort. dette belegget er jo ikke noe de trenger akkurat. tror ikke det er farlig, jenta mi er snart 7mnd og ser ikke at det har gjort henne noe:)

Skrevet

Nei, du skal kke vaske unødvendig mye mellom kjønsleppene. Er det avføring der, så må jo det selvfølgelig bort som du sier. Det hvite belegget er naturlig, og skal være der. Det er dette de sa til meg på sykehuset i hvert fall :)

Skrevet

Så bra, da fortsetter jeg som nå, og lar d være i fred inni der=)

Skrevet

Sjeldent jeg vasker i det hele tatt hvis det bare er en tissebleie. Man skal være forsiktig med og vaske mellom kjønnsleppene for mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...