Gå til innhold

i morra er det tid for 3mnd vaksina

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener det beste er å vaksinere ungene for å holde vekke styggdommen. MEN må si jeg smågruer meg litt også pga alt som har blitt nevnt ang vaksina her inne. Hva skal jeg tru på og hva skal jeg ikke tru på.

Skrevet

ikke tro på alt du leser her inne.....!

jeg har vært på 1 års kontroll med linnea i dag og hun fikk 2 sprøyter et i hver lår...

og hun skal få alle de vaksinene som storebroren har fått :)

Skrevet

Jeg gruet meg også veldig og har opplevd dødsfall i familien etter vaksine på 70-tallet, så det føltes som å sette en dødssprøyte. MEN, husk at det er grunn til at man vaksinerer og vaksinene som brukes nå er trygge. Dropp å lese alt som står her inne om vaksiner og snakk heller med helsesøster. Her gikk det overaskende bra, han gråt ikke engang da de stakk. Lykke til!

Skrevet

jeg har to barn til, og de har fått alle de skal ha. Ho ene skal være med i morra og da 2.kl vaksine. Kunne ikke den dagen hun egentlig skulle, så jeg fikk satt henne opp samtidig med lillebror :)

Mine har ikke reagert på vaksinene. Eneste de ble var trette.

Men da hadde jeg heller ikke lest alt som blir diskutert om vaksinen heller.

Lillebror skal få alle han også, men gruer meg litt, det gjør jeg. Men jeg synes det er nødvendig med vaksine.

Skrevet

Jeg hadde 5 mnd vaksina på tulla i dag. Fikk ikke noen reaksjoner nå, eller da ho var 3 mnd. ble litt gråt når de stakk, men ellers ingenting.

Skrevet

Her var det 3 mnd`ers vaksiner i dag. Lillegutt skrek til ved begge stikkene, men roet seg kjapt.

Har vært blid hele dagen, men hadde lett forhøyet temperatur ved leggetid. Men sover rolig :-)

Lykke til!

Skrevet

Stol på dg selv du. Vaksinerte lillemann for halvannen mnd. siden og det gikk så flott så:) Han reagerte ingenting på den og var i strålende fornøyd når han bare kom over sjokke over at noen stakk nål i han.

Skrevet

Her ble 3mnd vaksinen satt for to uker siden, det ble endel tårer etter stikket, men det gikk fort over. Eneste reaksjonen hun hadde var at hun ble trett (og dermed litt ekstra sutrete). Hun sov 14 timer den natta (var selfølgelig oppe i halvsøvne for å få mat tre ganger), og var blid og fornøyd når hun våknet neste morgen :)

Skrevet

sånn var mine to jenter også. Så håper han også reagerer bare med å bli trøtt :) en time igjenn nå. Aldri gruet meg før, men nå knytter det seg i magen. Trur ikke jeg har så godt av å lese er på DIB hehe. Så mye omdiskutert denne vaksina her inne..noe tar jeg så klart med en klype salt. Men jeg mener vaksine er uansett beste alternativet likevel.

Skrevet

Da har han fått vaksina si. Skrek så klart når han fikk de, men det gikk jo over. Nå sover han. Kom hjem halv tre. Men han var trøtt før vi dro også.

Så gjenstår å se om han får feber eller vondt iløpet av kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...