den fabelaktige milly Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Jeg samler på dryppmelk fra det brystet som lillemann ikke suger på. I løpet av en dag kan det bli så mye som 120 ml! Dette er dyrebare dråper som han enten får om kvelden, eller som går rett i fryseren. Kan jeg forvente at dette fortsetter? Lillemann er 6 uker.
Isabella12 Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Det gir seg helt sikkert om få uker!
It's all about me Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Med førstemann så lakk jeg i flere mnd, vesla her er 3.5 mnd og jeg lekker ennå med henne også. Så det vil nok vare en god stund til men mengden vil nok avta litt. Det å bruke oppsamlingskopp under amming stimulerer vist også produksjonen og da sikkert også lekasjen på det brystet. Ikke spør meg om logikken, men det sies iallfall så.
Nr2iNovember Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Hva er disse oppsamlingskoppene, og hvor får man kjøpt dem? Det høres jo genialt ut å kunne bruke den melken som likevel lekker..
mammarettogslett Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 medela (heter det det?) har sånn oppsamlingskopper. jeg hadde min første dag uten ammeinnlegg i dag jeg..snuppa er snart 8 mnd..:)herlig!
den fabelaktige milly Skrevet 18. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2008 Jeg bruker Avent sine, kjøpte på apotek:)
Madamina Skrevet 18. november 2008 #7 Skrevet 18. november 2008 Jeg lakk og lekker alltid ved utdrivningsrefleks. Så brukte innlegg helt til ammeslutt. Men lakk kun i det melka satte inn (og det kan jo skje uten at barnet er på brystet også).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå