Gå til innhold

Hvordan er det med deg, Tullemor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har vel passert 30 uker nå, har du ikke? Er du fremdeles liggende? Tenker på deg og det tøffe svangerskapet. Satser legene på vanlig fødsel eller får du keisersnitt?

Vi hadde uttak igår, 6 egg, så langt kun 1 befruktet. Men så lenge det er noe å sette tilbake er jeg fornøyd. Så får vi se...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Sarah.. så koselig å høre fra deg. Og jeg følger med på deg skjønner du, og håper jo at det er din tur nå!! er jo kjempe spennende.

Ja og det ene egget skal være gullegget ditt!!

Her har vi kommet oss frem til uke 31.. så det går fremover nå.

Kjøpte ny simo kombivogn i går og vognpose og masse stæsj, var tilbud på barnas hus.. men er enda uvirkelig men det går fremover.. jeg skal ligge 3 uker til så får jeg være mere oppe og jeg gleder meg.

Har vært harde tøffe 4 mnd men er super lykkelig for at jeg har nurket i magen enda, men det er jo også gevinsten at jeg har ligget så mye

Og dette skal jeg fikse :o))

Så får jeg bare håpe og krysse det jeg har for at det er din tur og at du får nurk i magen nå.. du får oppdatere meg litt, gjerne på pm..

Stor klem fra meg..

Skrevet

Åh så godt å høre, Tullemor! Nå har du bare sjarmøretappen igjen!!Moro å kjøpe vogn, ikke sant? Jeg ante ikke at det var en verden av barnegjenstander man skulle sette seg inn i før vår første ivf-gutt ble født. Vi kjøpte flere dingser før gullet kom - noen av dem er nå ryddet vekk - uåpnet :-D Men moro var det lell!

Kulern på sofaen nå etter uttaket igår for å stresse ned til innsetting imorgen. Sender deg pm eller roper på deg her når det skjer noe. Kos deg med magespark tiden du har igjen!

God klem tilbake

Skrevet

Takk takk, og masse lykke til i morgen, måtte gullegget settes inn og at det vil blir en spire som vil være hos deg i laaaaaang tid faktisk 9 mnd :o))) heier på deg!!!! klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...