Gå til innhold

Hull i nettet til babyfeederen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi satt i vippestolen og koste seg med en eplebit i babyfeederen i dag, da jeg plutselig så st stort hull i nettet og en bit holdt på å komme ut!

Den er ikke brukt masse, kjøpte sånn refill også så jeg skuifter på å bruke 4 nett. Hun har ingen tenner heller så det kan ikke være det!

Rimelig skummelt da! Kan plutselig sette i halsen og det er vel meningen med disse nettene at de skal kunne spise trygt!!!??!

Skrevet

Oi, det var jo kjempeskummelt! Skal sjekke våre nett nå!

Skrevet

har tenkt på en sånn en jeg også når lillegutt blir gammel nok til å spise frukt. Men trur jeg dropper det. da skraper jeg heller eple med skje og gir som jeg gjorde med de to eldste..skummelt å få store biter eple sitende fast i halsen. De er ikke mye trygge da visst de kan gå hull på etter bare noen ganger bruk..

Skrevet

Enig i at de burde holde.. men det står spesifikt på pakken at man må sjekke dem. De er relativt tynne, og selv om de små ikke har tenner klarer de å rive og slite ganske godt med gommene!

Skrevet

ja jeg synes dette var kjempe skummelt, slikt skal jo kunne holde! Så jeg vil heller begynne å skrape banan og eple til henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...