mamsen=) Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Jenta mi satt i vippestolen og koste seg med en eplebit i babyfeederen i dag, da jeg plutselig så st stort hull i nettet og en bit holdt på å komme ut! Den er ikke brukt masse, kjøpte sånn refill også så jeg skuifter på å bruke 4 nett. Hun har ingen tenner heller så det kan ikke være det! Rimelig skummelt da! Kan plutselig sette i halsen og det er vel meningen med disse nettene at de skal kunne spise trygt!!!??!
Ninemi Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Oi, det var jo kjempeskummelt! Skal sjekke våre nett nå!
Trulte76 Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 har tenkt på en sånn en jeg også når lillegutt blir gammel nok til å spise frukt. Men trur jeg dropper det. da skraper jeg heller eple med skje og gir som jeg gjorde med de to eldste..skummelt å få store biter eple sitende fast i halsen. De er ikke mye trygge da visst de kan gå hull på etter bare noen ganger bruk..
*LilleTroll + spira Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Enig i at de burde holde.. men det står spesifikt på pakken at man må sjekke dem. De er relativt tynne, og selv om de små ikke har tenner klarer de å rive og slite ganske godt med gommene!
mamsen=) Skrevet 18. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2008 ja jeg synes dette var kjempe skummelt, slikt skal jo kunne holde! Så jeg vil heller begynne å skrape banan og eple til henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå