Gå til innhold

Tvillinger mars -09?

bebbis1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her som skal ha tvillinger i mars 2009? Vært morro å komme i kontakt med flere som skal ha tvillinger omtrent likt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 5. mars, men jeg tror (og håper) at de kommer ut i februar en gang.

Når er din termin?

Skrevet

Jeg har termin 10. mars, jordmora sa til meg at de regnet med at dem ble født i februar. Hvordan er formen din? Jobber du enda?

Skrevet

Jeg har termin 14 mars.:)

Hvor kommer dere fra i landet da?

Skrevet

Jeg bor på Hamar, venter en gutt og ei jente. Hvordan er formen og hvor bo du?

Skrevet

Hei.

Jeg har termin 11. mars :)

Er veldig spent på når de egentlig kommer...

Skrevet

Hei =)

Jeg venter en gutt og ei jente 14. mars! Kan vel være at det skjer noe ila februar, men får vel bare håpe at man går så lenge som mulig ;-)

Bor på Årnes (Akershus), og har fått fødeplass på Riksen.

Skrevet

Formen er ok, men bekkenløsningen er vond, driver å tester ut forskjellige behandlinger. Jeg er hjemmeværende husmor så det er greit å slippe sykmelding evt slite seg ut på jobb.

Bor ikke i Norge.

Skrevet

Jeg bor i Stavanger.

Sykmeldt ut svangerskapet. Ble det rundt 22 uker. Syns det var trasig i begynnelsen, men ser nå at jeg trenger det.:)

Skrevet

Jeg er 25 uker på vei med en gutt og ei jente i magen. Jeg har termin første uka i mars, men håper/tror at de kommer i februar en gang.....

Bor i Rogaland.

Formen er stort sett bra, utenom at jeg synes det begynner å bli tungt og jeg er stor..

Skrevet

Jeg venter to enegga gutter 11.april, men jeg blir satt igang hvis de ikke har kommet innen 26.mars : )

Er fra vestfold.

Skrevet

Jeg venter to jenter og har termin 07. mars. Har blitt fortalt at jeg kan begynne å vente i fra slutten a januar pga sliten livmorhals.

Skrevet

Hei! Jeg har termin 11.april og venter en av hvert kjønn. Bor også på Hamar:) Fornøyd med oppfølging så langt?

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei. Har termin 16.april, men har fått beskjed om at de blir tatt en del tidligere pga vekstforskjell. Håper ikke det blir før Mars da! Venter 2 jenter og bor i Oslo.

Gjest Tina-Mari m/Tvillinger!
Skrevet

Hei jeg har termin 9.mars. Bor på Grua/Hadeland. Noen i nærheten her eller?? Jeg skal føde på A-hus. Dere da??

Hva med å treffes? Sammenligne mager:) I Oslo?? Noen andre steder kanskje??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...