malise Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Jeg har ei datter på seks uker og de siste par ukene har jeg vært småkvalm innimellom. Spesielt når jeg ammer eller er sulten. Jeg kan vel ikke være gravid? Det er en mikroskopisk sjanse for det, da jeg hadde samleie for to uker siden. Det jeg lurer på er altså om flere blir kvalme mens de ammer og om det er normalt? Håper det finnes en annen forklaring enn graviditet..
anette&tutta mari :) Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Jeg var sånn en periode jeg, at jeg ble skikkelig kvalm på kvelden, spesielt når jeg dusja.. vet ikke hvorfor. Det er gått over nå da.. Det er jo mulig at du er gravid, kan bli det selv om man ikke har fått igjen mensen . . . Ta en test for å være sikker, det gjorde nemlig jeg!
MammaCecilie Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Jeg har også hvert ganske kvalm i det siste. Sønnen min er 10 uker på torsdag. Er litt små nervøs får at jeg kan være gravid igjen. For jeg har fått tilbake mensen, men ikke fått begynt på noe prevansjonmiddel enda. Har drivi og hoppet av i svingen:s Ikke så veldig lurt når jeg har klart å bli gravid på det en gang før. Kanskje du burde ta en test for sikkerhetsskyld? Det skal jeg!
lizaloo Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Jeg var veldig kvalm er periode. Når dattera mi var sånn 4-8 uker det gikk over etterhvert. Men husker at jeg spiste lite og gikk mye ned i vekt....
malise Skrevet 18. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2008 Takk for svar. Jeg må vel ta en test.. Godt å høre at det var ei som var kvalm uten å være gravid. Om jeg skulle være gravid blir det ti mnd mellom barna, det må vel være ny rekord. Men vi får satse på at det er noe hormonelt.
anette&tutta mari :) Skrevet 18. november 2008 #6 Skrevet 18. november 2008 Vi også drev og hoppa av i svingen nemlig Ikke så smart... men jeg skulle sette inn spiral og da måtte jeg ta en test. Heldigvis negativ!
kitty08 Skrevet 18. november 2008 #7 Skrevet 18. november 2008 Jeg var kjempekvalm i starten. Var nok en kombinasjon av å være veldig sliten, mangel på søvn, og få i seg for lite mat ... Men nå slapp jeg å bekymre meg om å være gravid, da jeg var meget avholdende på den fronten de ukene der ;D.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå