MammaMia=) Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Har hatt en super dag i dag må jeg si.. Fikk først sovet hele natta da vesla ikke var sulten før i dag tidlig, så fikk jeg være med venninna mi på 3D ultralyd.. Nå sitter jeg ute ved peisen som er god og varm med en STOOOOR kopp kaffe og vesla ved siden av meg sovende i vogna... =)=)=)=) Kan man få det bedre..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
anette&tutta mari :) Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Åhh hørtes bedre ut:D Hatt en knall dag jeg og! Gikk først på tur i solskinnet og snuppa satt i vogna hele veien og var bare gla og fornøyd. Så kom jeg hjem igjen og sitter i sofaen med ullteppe rundt meg og snuppa sovende ved siden av! Skal lage meg lunch nå
kitty08 Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Å elsker bra dager!!! Hadde en pytondag i går, med bare rot i lurer og mat og derfor sutrete baby, men idag er det lange lurer og skikkelige måltider og fornøyd jente. Hurra! Sååååå stor forskjell på dagene ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå