Nivea30 Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Han hoster og nyser, og jeg hører det surkler litt i nesen når han puster. Dette er mest om natten, på dagtid virker han ikke like plaget. Er en liten trilletur å anbefale selv om det er minusgrader og surt ute? Første gang han er forkjølet, så jeg vet ikke hva man skal gjøre. Han er 6 1/2 mnd.
*Lissi* Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Om han ikke har feber går sikkert det greit. Pakk han godt ned bare. Gi han nesedråper, det lukker slimhinnene i nesen.
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Du kan til og med gå ut når han har feber..bare ikke kle på for mye;) De skal være passe varme, ikke svette;) Ta på regntrekket,så sitter han jo helt lunt:) Viss ikke så må du holde deg inne mye..for det blir masse "snått" fremover:) Så gå ut du;)
Nivea30 Skrevet 18. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2008 Hehe, ja det er sant, Rolte m/2 gullguttar:) Man vil jo det beste for de små, og er redd for at han skal bli verre. Men frisk luft skader vel ikke:)
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 Hehe..ja, vi er somregel noen hønemorer hele gjengen;) Mine barn sover ute på dagtid uansett hvor kaldt/varmt det er, og hvor syke de er...eller ikke med spysyka, vil ikke ha spye i hele vogna;p Har aldri blitt værre av det vertfall;) Men er flink med å bruke regntrekket uansett om det er sol jeg da, pga vinden;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå