Sunniva78 har to små Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Det er ikke like poppis med middag hver dag... Er det nok at han spiser 1 brødskive og ett beger fruktmos med fullkorn istedenfor? Drikker vann til...
Amy - I love whales Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Det viktigste er jo at han spiser! Nå vet ikke jeg hvor gammel han er,men jeg kjenner til problemet med at ikke all mat er like vellykket, her gjelder det brødskive. Jeg fortsetter å gi han det så han får prøve seg, så gir jeg heller middagsmat eller frukt hvis han ikke spiser nok. Event. kan du jo avvente litt med middagen og prøve igjen senere, jeg har mest tro på å fortsette prøvingen, plutselig så liker de det Lykke til
kitty08 Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Det må jo være helt ok! Leste en plass at på denne tiden får de gjerne lyst på en ting om gangen. Banan en uke og brød neste uke f.eks., og da skal man gi dem det istedenfor å stresse med at de skal spise fire ulike måltider hele tiden. Som Amy sier,jeg ville fortsatt å tilby litt middag hver dag,men om han ikke spiser, så ingen fare, bare fyll opp med brød eller frukt eller MME. Hvordan går det med bitespisingen? Liker han fortsatt ikke biter? Her er det motsatt, liker ikke moset mat noe særlig lenger ...
Helann og lillebror Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Synes det høres greit ut for en periode! Men sikkert lurt å prøve å gi middag noen dager i uka - plutselig vil han ha det igjen! Vil tro det metter mer også? Synes det går sånn opp og ned med spisingen til disse små... Her har hun alltid elsket middag, mens grøtspisingen svinger noe voldsomt. Vil også gjerne høre hvordan det går med bitene - 8,5 mnd her og brekker seg/kaster opp av brødsmuler og biter i middag...
annki83 Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 jeg hadde det probleme me lille snuppa. jeg snakket med helse søster som sa nettop det at det var helt greit om hu spiste brød og frukt istede.
Sunniva78 har to små Skrevet 19. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. november 2008 Takker og bukker for svar:-) I dag spiste han et halvt glass ca, og brød etterpå. Jeg prøver litt hver dag, så får vi se om det ikke løsner snart... Biter i middagen går greiere nå, så ting går seg da til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå