Gå til innhold

Flere med babyer som bare vil ligge på magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsten på 3 og en halv måned kan ligge lenge på magen, men sutrer ganske fort hvis han blir lagt på ryggen.... Han sover også på magen.. Storesøsteren var ikke sånn. Flere med magebabyer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jenta mi 9 mnd da, men hun ligger bare på magen når hun sover. Legger henne på siden og hun ruller seg rett over. Det har hun gjort siden hun begynte å snu seg fra rygg til mage. Nekter å ligge på ryggen når hun skal sove. Så lenge de snur seg dit selv skal man la de få ligge sa HS :)

Skrevet

Begge mine er/har vært "magebabyer". Med første stresset jeg litt for hun klarte ikke snu seg tilbake til rygg før hun var 9 mnd. Minsten har snudd seg fra mage/rygg rygg/mage fra han var ganske liten så han er jeg roligere med. Har også innsett at det ikke nytter snu dem i søvne. De snur seg tilbake igjen etter 5 minutter.

Gjest Kjeksmonsteret
Skrevet

Gutten min elsker å ligge på magen både når han er våken og når han sover. Når jeg legger han så snur jeg han på siden, da blir han rolig. Men han er rask med å snu seg på magen, da lar jeg han ligge slik en stund. Når han sover dypt snur jeg han på ryggen. Jeg går aldri å legger meg når han ligger på magen, snur han bestandig. Er veldig nøye med dette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...