Gå til innhold

venter nr 4 i juni

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Velkommen skal du være! Vi er flere her som venter nr 4 i juni. Stas. Min 4 mann skal komme 13. juni, men har ikke hatt ul, så her kan det bli justeringer på termin. Har også vært noe dårlig - mer "tufs" enn de andre svangerskapene. Tror jeg da - jeg har nok litt dårlig hukommelse på dette området. Versjonen av meg selv som gravid når jeg ikke er det er stiligere enn når jeg er gravid. Har du fått mange kommentarer? Syns folk veksler mellom "Så fantastisk!" og "Har dere virkelig kapasitet til dette?De skal følges opp videre også".

Hmm- ja det har vi ikke tenkt på liksom? Folk er rare. Jeg syns i alle fall det er flott at vi er flere 4. barns mødre her i junigruppa.

Venter 4 jeg også. Har vært skikkelig elendig denne gangen, men det er vel nettopp en slags selektiv hukommelse, man setter tingene i et annet perspektiv når man tenker på det på forhånd enn når man henger over doskåla uke etter uke... da går ikke tiden fort i det hele tatt og i alle fall jeg har spurt meg selv om dette var en god ide egentlig. Hvor var den tøffe damen fra i sommer som kunne takle det meste? Pytt, fire barn, det er da ikke noe problem! Har vært ganske spak en stund ja. Men nå går det litt bedre, selv om jeg ofte tar meg i å synes at det er et ork, hvordan skal jeg ordne jul mm, alt hoper seg opp litt og virker litt umulig i blant, men så plutselig er det ok igjen :) Det svinger!

Har begynt å annonsere det litt til venner og familie, bare positive kommentarer så langt, ungene våre er kjempebegeistret, særlig eldste på 6, gleder seg enormt. Det var utrolig moro, hadde ikke regnet med at hun ville synes det var så stas, heller kanskje tenkt at det tross alt er en del små rundt henne allerede. Det varmet, at hun ble så glad. Og mannen min er veldig positiv, mer enn de andre svangerskapene, og det hjelper også veldig. Har termin i månedskiftet mai/juni forresten. Ja, koselig at vi er flere i samme båt! Hvor gamle er de andre barna deres?

Gratulerer! Jeg har termin samme dag som deg, men er bare kommet til nr. 3... :-) Jeg har vært veldig plaget i begge mine foregående svangerskap, men så langt har det gått veldig greit denne gangen. Det er nesten så det i seg selv er urovekkende, men jeg prøver å nyte det... :-)

ja, det er slitsomt å være så dårllig når man har flere som skal tas hånd om..jeg har to gutter fra før av som er tvillinger de er snart 8 år, så har jeg ei jente som er 4 år, gleder meg masse til enda en skapning selv om det er tungt nå..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...