Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste et innlegg her for en liten stund siden ang frysing av mme-pulver, der det var snakk om å fryse mme fordi den gikk tidlig ut på dato dersom man kun bruker det innimellom. husker ikke hvem som sa det da men lurer på hvodan dere gjør det? kan man bare putte pulveret i en boks/pose og legge i frysen, eller er det best å blande ut først?

Skrevet

hvorfor skal du fryse mme pulver?? de har jo lang holdbarhetsdato, og det går fortere unna enn man skulle tro. Pluverform er jo ikke noe som tiltrekker seg bakterier, det er jo tørrt, og basillene vil gjerne ha fukt. Men hvis du vil fryse det, så ville jeg fryst det i sin orginale pakning, dette beskytter best.... eller så kan du legge det i fryseekser av plast...

Skrevet

Bruker hipp og det har holdbarhet på 3 uker, når man bruker det kun i grøt så går det sent unna...

Hørte om flere barn som hadde fått magevondt med oppkast og løs mage av mme som har gått ut på dato, derfor vil jeg gjerne fryse det slik at jeg slipper å kaste så masse!

Skrevet

samme problemet her også. Bruker Hipp bare sånn av og til på flaske. Og kaster mye hver gang. Skulle ønske det fantes mindre esker med hipp mme pulver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...