Gå til innhold

Når begynte deres små å sitte i stol /tripp-trapp stol ol ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er 7 mnd og har begynt så vidt å sitte i babystolen sin. Skal nok kjøpe en stokke tripp trapp snart..eller ønske oss til jul :)

Skrevet

Frøkna har sittet i stol en gang, ca 10 minutter mens jeg fikk i meg mat og hun fikk banan. Skal kjøpe stol til uka, og da blir det vel at hun sitter der når hun skal ha mat og nar vi skal spise.

Hun er snart 5 mnd, og vi kommer selvsagt til å pakke godt rundt henne så hun sitter ordentlig - første gangen måtte jeg ha hjelp til å få henne ut da det var mye dyne rundt ungen... *ler*

Skrevet

snuppa mi begynte med tripptrapp stolen (med bøyle, ryggstøtte og pute) når hun var runda 6 mnd. Hun sitter i den mens hun selv spiser og hvis jeg holder på med mat/oppvask ol. Det går kjempe bra! men nå satt hun tidlig selv på gulvet også da, alltid vært veldig sterk i kroppen.

Skrevet

Han er 6 mnd. Kjøpte tripp trapp for en uke siden, og han sitter nå der når han spiser, dvs ca 4x10 min hver dag. Det er nok nok for ryggen foreløbig tenker jeg.

Gjest Kjeksmonsteret
Skrevet

Gutten vår begynte å sitte i stokke tripp trapp stol rett før han var 6mnd. Vi kjøpte med bøyle og pute. Syntes egentlig det var litt tidlig, men han ble for tungt for vippestolen. Han var også tidlig ute med å sitte oppreist med støtte, det ble ingen problemer for han å bytte stol. Han elsker tripptrappen sin =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...