Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Min sønn har fått dilla på knekkebrød, men er usikker på ka sort eg skal gi han! Nå spiser han knekkebrød med mye fiber! Vet ikke om det er så sunt hele tiden...
Sivalur Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Går mest i Ryvita. Av og til spiser han wasa fiber eller det nye spelt knekkebrødet, men det er som regel ryvita vi har i huset. Knekkebrød må da være sunt??
Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 18. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2008 Ja hehe... knekkebrød er sunt, men for mye fiber kan gi veldig løs avføring har eg hørt! Og det er jo ikke for bra! Kunne vært bra med noe grovere tenkte eg:-)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Hva knekkbrød?? HVILKET knekkebrød heter det!!
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 Gidd å henge seg opp i en skrive feil da Anonym! Herregud!
Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 18. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2008 haha! Lol! Huff, eg skrev feil! Verdens undergang! La meg rette på det, så folk skjønner hva eg mener! KVA knekkebrød gir de ungene deres? Kvisleis knekkabrød gjer deko ungane dekans? Tror folk skjønte hva eg mente anonym! Kun tåpelige folk som henger seg opp i sånt! MammaL,N og M: skulle jo tru det var ei viss ei som kommenterte.. Haha! Tusen takk for støtten!:-)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #7 Skrevet 18. november 2008 Gidd å heng deg oppi i hva jeg henger meg oppi da! Herregud!! Og til lykkelig mamma så er det kun tåpelige folk som ikke kan enkel norsk grammatikk;)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 18. november 2008 #8 Skrevet 18. november 2008 Vi har stort sett bare Wasa Sport i huset, så når poden vil ha knekkebrød, så får han Wasa Sport
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 18. november 2008 #9 Skrevet 18. november 2008 For det var jo ikke tåpelig sagt i hele tatt anonym! Regner med at du ALDRI har hatt en eneste gramatisk feil i hele ditt liv? Er vel perfekt du kanskje.... og Lykkelig mamma; ja skulle nesten tro det.....
PinkBabyDoll Skrevet 18. november 2008 #10 Skrevet 18. november 2008 ...og hvis du mener det du sier, hvorfor da signere som anonym?????
PinkBabyDoll Skrevet 18. november 2008 #11 Skrevet 18. november 2008 Ryvita sesam og ryvita müsli er gjengangere her *skjelver i buksa i tilfelle det er en skrivefeil i innlegget mitt ;/*
Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 18. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 18. november 2008 Takk for normale svar jenter! Ja eg kan prøve ryvita sin, nå har det for det meste gått i wasa! Kjekt med litt variasjon! Lurer på om eg skal finne frem ordboken min nå hver gang eg skriver innlegg nå..... Litt redd eg kommer til å gjøre samme feilen igjen...... >Hehe<
Rosie the riveter Skrevet 19. november 2008 #13 Skrevet 19. november 2008 Her i huset har vi dilla på Havre-knekkebrødet fra Wasa. Stor som liten
Raffna Skrevet 20. november 2008 #14 Skrevet 20. november 2008 Solruta med sesamfrø er månedens knekkebrød hos oss. De er litt mindre i størrelsen (du knekker en stor i to), så lett å håndtere. Veldig gode!
Pearly Skrevet 20. november 2008 #15 Skrevet 20. november 2008 Wasa sport. han liker ryvita også men bæsjet veldig mye etter det, tror det ble litt vel mye fiber når han også spiser mye frukt. men bra for tennene m tyggemotstand...hvis man får pusset dem etterpå, det setter seg jo litt fast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå