Gå til innhold

5 mnd gammel, når og hvor ofte ammer dere på natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer, siden min lille har gått fra null mat fra ti til syv, nå spiser to ganger i løpet av natta..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mi måtte ammes alt fra 3 til 6 ganger hver natt nå hun var på den alderen.

Skrevet

2 til 3 ganger :) (men det spørs hva du tenker på som natt - for siste amming, enten det er nr 2 eller 3, er mellom 6-8 en gang.)

Skrevet

0 ganger... Har vært sånn siden 2 mnd :-)

Skrevet

med natt mener jeg ikke siste før leggetid, men alt etter det og før man står opp om morgenen.

Skrevet

får mat kl 19. -02- 06 så gang om natta.

amma veldig ofte, men på 5 mnd kontrollen fikk jeg "klarsignal" om at jeg kunne slutte å amme på natta pga hun har fin vekt og fordi jeg klarte ikke å holde øynene oppe på dagtid. trenger masse søvn..

Skrevet

han sov hele natta fra han var 2 mnd ca 8-7 ca :) men begynte å tulle litt da han ble 4 mnd, fikk da grøt på kvelden å da sov han igjen!! begynte å tulle igjen nu når han ble litt over 5 mnd...har begynt å gi litt middag å litt mere grøt på kvelden å da sov han igjen...så har vært forlite mat på dagtid som har gjort til at han har spist om natta!!ble litt langt dette men..:) :)

Skrevet

to ganger om natta, ca 24 og 04. Det gjør hun fortsatt 6,5 mnd etter innføring av tre faste måltider... er nok mye kos i nattpppen :)

Skrevet

Vi har det på nøyaktig samme måte som dere. Av og til er vi oppe i tre ganger for natten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...