ballblom Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Gutten vår spiser ikke lenger på natten, og slik har det vært en god stund nå. I starten gikk det kjempefint, men den siste uken har han våknet sikkert 30 ganger hver natt - og da sovner han ikke alltid igjen med det samme. Vi venter alltid mellom 2 og 3 minutter med å gå inn å gi han smokken, og vi tar han aldri opp av sengen. Likevel våkner han altså helt utrolig mange ganger hver eneste natt. Kan vel si at vi begynner å bli lei nå ;-) Råd?
Isla verde Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Vi har det på samme måte, men i tillegg får hun også pupp 1-3 ganger. Hun sovner med en gang hun får smokken, men illskriker til vi kommer og putter den inn. Helsesøster rådet meg i går til å kjøpe smokk med ring og feste en klut i den så hun lettere kunne finne den selv. Funket ikke i natt, men det var i alle fall lettere for meg å finne smokken!
ballblom Skrevet 18. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2008 Vår helsesøster rådet oss til å SLUTTE med smokken! Vrææh, det vet jeg ikke om jeg orker altså ;-) Tror min er litt for liten til å finne smokken selv ennå..(5mnd) Han hadde flaks og fant smokken selv én gang, men det har ikke skjedd siden. Men jeg skal prøve det jeg også.. kan jo hende han lærer det snart :-) Også finner han ikke søvnen igjen når han først har våknet han, så han blir bare liggende å slumre en liten stund til det er på'n igjen.. slitsomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå