idalicious Skrevet 18. november 2008 #1 Del Skrevet 18. november 2008 Om lørdagen testet jeg til positiv test, tenk deg for en fin bursdagsgave:) testen var veldig svak så vi tok det med en klype salt, selvom vi ikke klarte la vøre å smile resten av dagen! dethar seg slik at jeg i forrige måned også var gravid, men da mistet jeg, naturen er fin sånn, rudder opp når noe er galt. Så vi prøvde igjen. Og jammen satt den enda en gang. Ut i fra mine kalkulasjoner så er jeg 4 uker+1. og har termin 30. juli 2009. så er spennende om dette svangerskapet kommer til å gå bra. Litt nervøs etter sist gang. Hver gang jeg er på do, så må jeg bare sjekke do-papiret for blod:/ litt forsyrra men det blir nok lettere og bedre etterhvert.. Jeg er kvalm!!kjempekvalm, og har stikkinger i magen. Men dette er visst normalt:) Er kjempe oppblåst har liksom bare en bukse som sitter pent på meg..!! Men det er kanskje litt trivsel også altså, så skal ikke legge skyld på bare spira:) Ellers er jeg ganske oppegående denne gangen, ikke svimmel. Får bare lett vondt i hodet. Men det gjør ikke noe om vi klarer oss gjennom de neste 6 ukene:) Som dere skjønner er jeg veldig redd for at ting skal gå galt, så tørr ikke håpe på så mye enda.. håper på å skrive et nyt innlegg neste uke! *tattah* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139128514-ja-da-var-jeg-gravid-igjen/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå