Gå til innhold

teutonia spirit 3 eller TFK joggster??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

om det er til den du venter i mars ville jeg tatt S3.

Jeg har TFK nå,til gutten på litt over 2.Er veldig fornøyd med den.Men jeg vurderer å bytte til s3 når den lille i magen kommer i juni.

fordelene med TFK til en baby er bagen,den er veldig romslig.Men når barnet skal over i sportsdelen vil jeg gjerne se h*n til å begynne med,ihvertfall om vi bytter så tidlig som sist,ca 5 mnd.

også synes jeg sportsdelen på TFK er veldig stor så et barn på 6 mnd vil ikke sitte/ligge like komfortabelt der som et større barn.

Så det blir nok spirit på oss,og heller TFK igjen etterhvert.

også synes jeg sportsdelen på TFK er veldig stor så et barn på 6 mnd vil ikke sitte/ligge like komfortabelt der som et større barn.

hva vet du om det?? alle barn er ikke like

ungen min på 6 mnd har det veldig komfortabelt i den!

hadde s3 i starten, som natt og dag... angrer ikke ett sekund!!!

hehe,ja,og jeg kom med MIN erfaring ang det. Så andres erfaringer er dumme da?????

Jeg sa ikke at ALLE unger under 6 mnd sitter ikke godt i den,selv om jeg kanskje formulerte meg litt feil.Noen hisser seg jo opp med en gang,så er best å være forsiktig her inne....;P

Annonse

Det er riktig at sportsdelen er litt stor den første tiden, men det er ingenting et skinn ikke kan fikse. Så det var aldri et problem her, og er etterhvert en av de tingene som gjør at TFK knuser de fleste andre vogner.

Ellers er vendbar sittedel den eneste tingen Spirit'en er bedre enn Tfk'en på. Så det er etter min mening fryketelig teit å velge bort all den gode komforten for både barnet og den som triller bare for å ha vendbar sittedel. I forhold til hvor lenge en vogn skal brukes er det kort tid før barnet sansynligvis vil se framover.

Hei!

Vi har spirit og er kjempefornøyd med den. Bagdelen var romslig nok for oss selv om jenta vår var lang. Men ved 5-6 mnd ville hun se litt mer og vi byttet til sittedelen. Veldig deilig å kunne ha sittedelen vendt mot oss synes jeg.

Vognen er god å trille, liker håndbremsen og jenta vår har sittet godt i den hele tiden. Det eneste minuset vi har opplevd er at handlevognen under er litt vond å komme til.

Sjekk kampansjebladet til Barnas Hus ---->

Der selger de TFK til 5299,- inkl Odenwälder dunposen og den selger de for 1499,- så mulig du kan kjøpe vogna uten posen og få den trekt fra... Billig uansett,ja :-) Lyst på.......

Annonse

TFK joggster har svingbart forhjul, og på den nyeste modellen er kulen på toppen liten. På de gamle er de store.

Og ellers, nei å nå er akkurat det tilbudet slutt, så jeg tror ikke du får dem til den utrolige lave prisen nå.

jeg elsker min tfk og har brukt den til mitt eldste barn som sportsvogn. da babyen kom kjøpte jeg bag, men ble skuffet......... siden tyngdepungtet endres og man ikke lengre drar nytte av fjæringa i det hengende setet synes jeg dempingen ble alt for dårlig, babyen lå jo og vibrerte i baggen. etter å ha observert en liten kropp slå ut med armene over den minste hump ble det kjøpt inn en firhjuling som er beregnet for bagbruk.

tfk'en brukes fremdeles flittig til eldstemann og avog til til minstemann, men da med softbag.

jeg syns også det er viktig at mine barn har meg som referanse når en ny verden skal oppleves og erfares og ville ikke hatt et barn under 1,5 år sittende vendt fra meg, med mindre vi var langt til skogs (noe vi ofte er :) )

planen var at minsten skulle sitte i baggen til han ble gammel nok til å snus, men innen den tid hadde han sikkert slitt ut flere nyrebelter ; )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...