Gå til innhold

Hvor gammelt er barnet ditt, og hvor lang tid bruker han/hun på å tømme ett bryst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsrten er snart 9 mnd og bruker vel ikke mer enn 5 min eller mindere tror jeg, men det tok jo mye lenger tid da han var yngere!

Skrevet

Gutten vår er 7 uker. Han bruker 20-30 min pr. bryst, og han får begge sider i et måltid. Så det tar sin tid! Synes alle andre ammer mye kortere tid av gangen.... Men det går kanskje fortere når han blir litt eldre....

Skrevet

Det går fortere når de blir eldre. Vi kunne sitte å amme i over en time, når han var mindre. Men etter noen mnd ble han mett etter 5-10 min:)

Skrevet

Min bruker ca 30 min pr bryst, da stopper jeg henne og bytter bryst, hun er 3 uker gammel.. Fikk beskjed om at de ikke skulle ligge mer enn en halvtime pr bryst...

Skrevet

Han er 6 mnd, bruker val ca 3 min. Det første går med til å sette igang utdrivingen som er blitt betraktelig tregere etter mindre pupping pga fast føde. Så bruker han vel ca 2 min på å tømme brystet.

Skrevet

Jenta mi er 2 mnd og bruker ca 10 - 15 min på en pupp. Men noen ganger kan det ta litt lengre tid pga hun blir trøtt og sløv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...