Gå til innhold

spørsmål angående emmaljunga

Anbefalte innlegg

Hadde egentlig bestemt meg for denne vogna. søstra mi var veldig fornøyd med sin.Men eg ser at det er mangen som synes den er stor og klumpete og veldig tung.

Eg er på jakt etter ei vogn som er god å kjøre og som er lun og god til vinteren.

Er det andre emmaljunga vogner enn den duo edge som er lettere og er ett bedre alternativ?

Fortsetter under...

Simo sine vogner er jo vind og vanntette og dermed veldig lune og gode samt at de har en god kalesje.

De er også renere utseende messig etter min mening og ser ikke så klumpete ut.

Simo er jo heller ingen lettvekter vogn, men det er det vel ingen vogner med store bagger på som er.

Er ikke helt sikker på hvor tung emmaljunga vogna er men mener å ha hørt at Simo vogna er litt lettere.

Ellers er Simo ei fenomenal tur vogn etter min mening...

Det er kun Cross som er lettere enn simo som combi vogn ellers er mondial og smart duo like tunge som combi, edge er tyngre. Som kombi vogn er alle tyngre enn simo sin untatt cross som er like tung =)

Mistral er ei kjempe vogn men kan bare brukes som kombi vogn og da får man jo mindre bag, da er jo også prestige et godt alternativ.

jeg har byttet ut min edge med city cross (emmaljunga) og er kjempefornøyd : ) den veier bare 11 kg med bag og litt til med sportsdelen, er ikke helt sikker hvor mange kg. fordi citybaggen er enklere enn edge-, og de andre baggene er de innvendige målene nesten like, citybaggen kanskje to cm kortere.

men CC er en veldig lettvindt og god vogn, jeg manøvrerer den lett med en hånd, i motsetning til edgen hvor du må bruke kroppstyngden din i alle svinger og fortauskanter.

den har punkteringsfrie hjul og dempingsmessig spiller dette ingen rolle, hjulene er veldig gode og dempingen likeså, jeg opplever ingen forskjell for babyen mellom edge(sport) og CC.

se på City Cross før du bestemmer deg : ))

Annonse

Har selv Emmaljunga Duo, og vogna er IKKE tung! Sjekk ot andre, den er veldig lett med det letteste understellet.

Jeg er kjempefornøyd med den, selv om sportsvogna selvfølgelig er litt stor. Den er stødig, lett å trille, GOD plass for barnet, den er lun og varm...bare positivt!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...