♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Helst et sted hvor de har både shusi og andre retter! Takk på forhånd;)
tertilus Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 NAM KANG i Torggata har sushi og andre retter. Ikke den beste sushien i byen, men er det stedet jeg kommer på som er nærmeste spektrum.
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 17. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2008 Er det er sted som man kan sitte ned og spise, er det koselig der? Eller er det et sånt take-away sted?
tertilus Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Ja, det er en restaurant. Faktisk den eldste sushirestauranten i byen hvis jeg ikke husker feil. Servitørene er søte, men som sagt, synes at sushien ikke er den beste.
Gjest -<<- Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Nam Kang er kurant, men litt halvdyr. Mye koreansk mat i tillegg til sushien. Mitsu i Møllergata er billigere og har nydelig sushi, i tillegg til en del andre retter av type kinamat, noen curryretter etc (visstnok gode, jeg har bare spist sushien). Jimmy's Sushi i Fredensborgveien har samme kombien av sushi og kinamat, hakket dyrere, penere lokale. Alle disse er innen sånn ti-tolv minutters rusletur fra Spektrum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå