Gå til innhold

Hvite flekker på framtennene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 13 mnd har fått noen små hvite flekker på framtennene sine, jeg bruker ikke mye fluor når jeg pusser tennene..

Er det noen som har opplevd lignende? Vil de forsvinne, og når de forsvinner, og de nye kommer opp, vil det samme skje med de?? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, min svigerinne har også dette på sine tenner. Det kom av at de hadde privat brønn til drikkevannet, og for mye kalium i vannet ;)

Skrevet

Jeg har akkurat det samme, fikk dem da jeg var liten, og mine har ikke gått bort, bare blitt lysere med åra.Tannlegen min sa at det kom av at jeg har hatt høy feber engang da jeg var baby, 40-40,5 grader eller mer.Da kom gjerne slike flekker.Jeg trodde de kom av for mye fluor bruk, men det gjorde det visst ikke.

Skrevet

jeg hadde det når jeg var liten.emaljefeil på tennene...

gikk ikke bort,først da jeg var 20år fikk jeg nye framtenner,....

men vist mini har det så mister en jo de tennene...

Skrevet

min lille på 14mnd, har også dette. vet ikke hva det kommer av. Han har det bare på en tann, som han faktisk "slo" fram selv. Den lå rett under tannkjøttet, men mini klarte å gli å slå munnen i verandadøra da han var ca. 9mnd. blødde litt etter fallet, og etter der så jeg at han hadde slått bort tannkjøttet og tannen hadde kommet fram mer. Har trodd at den hvite lille flekken kom pga det jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...