Gå til innhold

kan jeg muligens være gravid selv om jeg har fikk mensen og testet negativt?

M og Lykkeliten '10 <3

Anbefalte innlegg

jeg har alltid fått mensen på samme dag som forventet eller en dag før. men denne gangen fikk jeg litt annerledes menssmerter som kom dagen før jeg skulle hatt mensen, men mensen kom ikke før fire dager etter. jeg bruker alltid å ha menssmerter kun rett etter at jeg har fått mensen og det varer bare et par timer. men denne gangen varte det en hel dag. før jeg fikk mensen tok jeg en test fordi jeg følte meg uggen og var støl i magen. men testen var negativ. så da tenkte jeg ikke mer på det og mensen kom.

men nå har jeg vært utrolig slapp og sliten hver eneste dag den siste måneden, vært kvalm, støl i magen og korsryggen, stikkinger i høyre pupp, fått masse kviser på ryggen (som jeg aldri før har hatt i mitt snart 27 år gamle liv) og masse småkviser i ansiktet som jeg heller aldri har vært plaga med før, tisser mye mer enn før, er tørst hele tiden. noen dager er jeg skikkelig sulten hele tiden, mens andre dager har jeg knapt matlyst. veldig mye som tyder på at det kan ligge en liten en i magen min :) *håpe* men som sagt, testen var negativ, og jeg fikk mensen... er det noen der ute som har opplevd negativ test og mensen SELV om de har vært gravide? en eventuell befruktning skjedde rundt 12. oktober så jeg har kun hatt mensen en gang etter dette. forventer den igjen om en ukes tid... men håper så sterkt at den ikke kommer...

Fortsetter under...

ja, jeg veit. burde gjøre det. men kvier meg for at den skal være negativ en gang til. håper jo så fælt... *rødme*

men jeg skal gjøre det snart så jeg får bare krysse fingrene. skal til legen i morra fordi jeg har vært i så dårlig form i det siste. så da tester jeg der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...