Matildesnusk + lille ups Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Noen som har vært der? Er det noe særlig? Er alt veldig dyrt der, eller er noe bohus/skeidar-priser? Jeg tenker mest på interiør, ikke møbler
Gjest Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 hmm, nå er det et par år siden jeg har hvert der ( flyttet fra bærum for to år siden, så når jeg kjører dit for å shoppe sådrar jeg bare til sandvika, eller så besøker vi mamma og pappa). men det er ikke kjempe billig der, men midt på treet. er sånn at man kan kjøpe med seg noe når man er der(men e rlitt over bohus priser da- bohus har jo egentlig ganske billige ting på lysestaker osv hvis det er sånt du tenker på... men noe er dyrt da:) men hadde faktiskt tenkt meg en tur dit snart ( hvertfall før jul) så jeg kan jo rapporte til deg:) de har MYE fint- også er det så koselig å gå rundt på bærums verk.
Matildesnusk + lille ups Skrevet 17. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2008 Det ville vært supert dersom du kunne sende en rapport når du har vært der!! Vi skal feire jul for oss selv for første gang i år, så jeg har lyst til å shoppe litt julestæsj blant annet :-D
Gjest Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 da skal jeg gjøre det. blir enda tre uker eller noe til jeg drar dit da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå