Tobarnsmams Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Hei! Jeg trenger dagmamma 1-2 dager i uken. Bor i Tananger, men jobber på Forus. Kunne tenkt meg å kommet i kontakt med noen som kunne tenkt seg å være dagmamma et par dager i uken. Dagtid ca 7.30-15.30. En annen ting som kunne vært interessant er om noen andre som også trenger dagmamma bare et par dager kunne tatt kontakt, så kunne vi kanskje ha samarbeidet. Jeg passer ditt barn et par dager og du passer mitt. Jeg jobber nemlig bare 60%. Vi har to skjønne gutter. En på to og en på ni måneder. Toåringen har barnehageplass, så det er han på ni måneder vi trenger pass til. Han er en liten solstråle som smiler fra morgen til kveld. veldig lett å ha med å gjøre! Ta kontakt hvis dette høres interssant ut!
LinnMonica Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Hei! Trenger også dagmamma et par ganger i uken fra jan-feb 09 for sønnen vår som blir 1 år i februar. Interessert i å snakke med deg om ideen din! Vi bor i Sandal, nær Madla, så litt utenfor ditt område men... Du kan ringe meg på 93 68 68 33.
Nr 3 underveis Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Hei. Vi flytter til Madla etter jul Linn Monica. Ser at vi ikke bor sä langt unna hverandre. Hvis du tilfeldigvis önsker ä bli dagmamma pä fulltid, har jeg ei kjempesöt jente, som trenger dagmamma fra slutten av februar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå