Malin G. Spann Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Jeg har sagt at jeg ønsker lekegrind og stol. (type tripp trapp) Hva mer er det han kan ha bruk for fremover? Jeg kan ikke komme på noe... noen med forslag?
ZZzZzzZ Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 gåbil ullklær trodde jeg hadde mange forslag..min er like gammel, men nå står det stille :/
*LilleTroll + spira Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 - Bilsete til når han blir større - Airflex matte (ønsker vi oss, gulvkaldt her..) - Dunpose / voksipose - Babysvømme kurs - Ullklær til (lange) kalde vintermåneder - Bæremeis - Begynne å samle på duplo.. - Penger på egen kto til han Jøss... jeg hadde visst flere forslag enn jeg trodde! Relativt dyre forslag da, men det er i alle fall noen idéer om hva man kan ønske seg
Blå + en i magen Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Småen her er også snart 7 måneder og har ønsket oss f.eks dette til han til jul: Ullklær Diverse andre klær Harde bøker i papp eller noe med ark som ikke kan krølles/pekebøker Badebok Bøker til senere: Kardemommeby, Karius og Baktus, Hakkebakkeskogen etc. CD'er: De 16 beste Egenerviser, Kardemommeby, Hakkebakkeskogen etc. Penger til egen sparekonto Reisestol til å henge på bord Aktivitetsleker Billeke til å henge på baksetet i bilen Søt spisebrikke Kiddo barnestol Deler til Brio togbane Gåvogn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå