SmashingMummy Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Hei jenter. Lille (6 1/2mnd) har hatt sopp i munnen. Fått mycostatin (eller no') og brukt dette i 14 dager, men syns fortsatt jeg ser det inni der. Skal jo egentlig legges oppi-innimellom kinn og tannkjøtt, men dette har vist seg umulig da hun vrir seg unna, og da får hun jo rett og slett bare vondt av den sprøyta stakker. Så det har blitt til at vi bare har sprøyta det inn i munnen og vært fornøyd når hun ikke har spyttet ut. Hva gjør jeg da? Må jeg til lege for å sjekke igjen eller skal jeg bare fortsett videre med samme. (er mere igjen i flaska nemlig...?)
ruffen Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Så lenge du ikke er plaga med det selv. Såre bryster etc, så gjør det ikke noe. Det vil gå bort av seg selv. Den beskjeden fikk vi av legen med eldstemann. Har slitt med det denne gangen også, men nå har jeg vært så sår at det har blødd og vært skikkelig ekkelt og skikkelig vondt! Får det liksom ikke helt vekk. Så sopp kan være noe styggeskap!!
SmashingMummy Skrevet 17. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2008 Hun vil ikke ha pupp lenger. Mistet int like før jeg fikk salve, og når jeg smurte så ville hun iallefall ikke ha! Prøvd nå etterpå men hun vil ikke ha pupp lenger. Så så lenge jeg ikke har det trenger ikke hun behandlig? Har hun ingen plager av det selv altså?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå