Gå til innhold

Ca uke 6 - Tør å håpe at det skal gå bra...

flaasen

Anbefalte innlegg

Happy New Year!

Kan ikke helt tro at vi er over i 2009 allerede. Dette året har gått utrolig fort syns jeg.

Julen ble ikke helt som planlagt da jeg fikk influensa 1.juledag og har ligget i senga helt til 1. nyttårsdag. Litt kjedelig, men jommen var det deilig å bare nyte alle dagene i senga og ikke tenke på annet enn meg selv :)

Deilig at du er over i 2.trimester da!! Da kan du senke skuldrene betraktelig, og det er jo ikke mange dagene til du har ultralyd igjen. En uke igjen for meg og jeg følger etter til 2.tri. Enda en milepæl :)

Jeg har også nå bare 8 og en halv dag igjen til ultralyden min! Jeg grugleder meg og kjenner jeg meg selv rett så får jeg ikke sove den natten. Men alt skal nå gå bra!!! Det må det jo bare!

weeee, jeg gleder meg skikkelig til å å få gravidmage jeg også, men må nok vente litt lenger enn deg ;) Jeg har mest sannsynlig bare en der inne og må belage meg på litt mer venting..hehehehe

Redebygging ja!! Jeg har enn så lenge klart å holde meg unna innkjøpene, men har sniktittet i brosjyrer og online på babysenger, barnevogner og slike ting. Har funnet ut hvilket bilsete jeg skal ha allerede...hehehe men hysj, ikke si noe til sambo for han vil helst vente til jeg er klar til å poppe den ut før han kjøper inn noe =)

Storebror må jo glede seg stort til å få sin egen etasje! Broren min hadde også kjellerrom når jeg vokste opp og jeg gledet meg stort til han skulle flytte ut og jeg fikk overta kjelleren etter han.. hehehe

Barnehageplass ja... Det er nok noen steder som har søskenrabatt vil jeg tro, ta en liten ringerunde og hør med de nærmeste, det ville nok jeg gjort. Jeg har allerede barnehageplass og trenger ikke tenke på det gudsjelov. Men skal prøve å gå ned til 4 dager arbeidsuke istedenfor 5 dager dersom økonomien vår klarer det og arbeidsplassen min er villig til det. Enda et stykke inn i fremtiden til jeg må avklare slike ting, men det er greit å tenke gjennom hva man vil syns jeg...

Nå skal jeg fortsette med min ryddelørdag. Har ikke vært oppgående den siste uka så husarbeidet har det blitt så som så med når sambo har hatt ansvaret for det :) Skal bli deilig med et ordenlig rent hus igjen

Ha en superhelg og hold meg oppdatert meg ultralyden den syvende!!

Kos og klem

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...