Gå til innhold

Når vi er inne på gråtesanger; Hvilken sang får deg til å tute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det den Hverdag-sangen (spesielt delen med: Du er kysten som de engang seiler fra, si meg hvem er stor og hvem er liten da?) og ABBAs Slipping through my fingers.

Skrevet

One sweet day med Mariah Carey. Minner meg om tiden da bestefar døde.

Skrevet

Sarah Mclachlan - Angel

Hvis jeg har lyst til å gråte så setter jeg bare på den, og vips.... ;)

Skrevet

Verden e vakker - Bjørn Eidsvåg ( og tidlig vinter) - Fornuftige tanker om døden.,..minner meg om mamma

Egentlig også Blå Salme - Erik Bye - samme grunn

Skrevet

Det er ikke ofte jeg gråter , men når jeg hører Seasons in the sun av Terry Jacks presser tårene på..

Skrevet

Tir na noie - vamp

ble spilt i begravelsen til mamma for snart fire å r siden og jeg har enda ikke klart å høre på sangen.

og chris daughtry - what about now

Skrevet

Hvil Under Stjerna med Unit Five. Og jeg vet ikke hvorfor, har bare alltid vært sånn.

Skrevet

Når jeg hører Den stora dagen renner tårene som bare det. hehe

Hehe. griner av svensk dansebandmusikk. hørt noe så teit før?

Skrevet

Det var en spennende dag for Josefine, og den om hungamle damen som har bursdag og har ordnet i stand til besøk, så har de glemt henne ut(Barna hennes tror jeg...) Aii, kjenner tårene presser på bare jeg tenker på den sangen:(

Skrevet

Hehe, det er den sange jeg også griner av! (den med hu gamle dama)

Synst det er så utrolig trist å tenke på at noen faktisk har det sånn.

Skrevet

Christina aguilera med Hurt. og noen andre sanger som også ble spilt. Den var i begravelsen til venninden min, for litt over et år siden.. Klarer ikke høre på den, begynner bare å storgråte. Den kom på i en butikk en gang når jeg var på shopping og jeg måtte bare gå ut... Lurer på når jeg skal klare å høre på de sangene igjen, og bare minnes uten å falle sammen.

Skrevet

"Just Another"med Pete Yorn

"Thirteen" med Ben Kweller

"I Don´t Want to Miss a Thing" med Aerosmith

"All Out of Love" med Air Supply

"All the Same" med Sick Puppies

"Release Me" med Oh Laura

"When You Are Gone" med Cranberries

"9 Crimes" med Damien Rice

"Chasing Cars" med Snow Patrol

"Learn You Inside Out" med Lifehouse

"Fix You" med Coldplay

"How to Save a Life" med The Fray

"I Sing I Swim" med Seabear

"One" med U2

En haug av R.E.M.´s låter

"Unintended" med Muse

"Runaway Train" med Soul Asylum

"Capri" med Colbie Caillat

Og sikkert en masse til... Gråter ikke hver gang jeg hører disse, men de kan lett "tippe meg over" når jeg er i det laget...:-) Mange av sangene har på en måte "sin historie" for meg. At de har blitt hørt på i spesielle sammenhenger, minner meg om noe osv.

Skrevet

"Eg ser" med Bjørn Eidsvåg. For den spilte pappaen min for meg da jeg hadde mitt livs vankeligste periode.

Skrevet

Kun en, time to say goodbye. Det var pappaen til unge her håpefulle sin yndlingssang. Den tar rotta på meg hver gang :)

Skrevet

Huff....det er Tears in heaven, ble spilt i datteren vår sin begravelse.

Og So ro som jeg pleide å synge til henne, synger den aldri mer nå...

Skrevet

Gabriellas sång fra Så som i himmelen.

Minner meg om min kjære søster som jeg mistet i fjor.........vi så filmen sammen på kino da den kom og gråt så snørr og tårer rant:-). Vi spilte sangen i Hellas da hun var syk og bodde der i et halvt år, og gråt så snørr og tårer rant...... Og sist ble den spilt i bisettelsen hennes......sterkt...

Skrevet

Attpåklatten: Jeg elsker den sangen.. Dessuten er det verdens betse og kosligste film også.. *løpe og høre på*

Skrevet

Mom2Two-vennen..

Du har verdens beste musikksmak! Amen!

Skrevet

God only knows - Beach boys

whiter shade of pale - procol harum

eg ser - bjørn eidsvåg

KAN ha noe med at vi spilte disse låtene i mammas begravelse i mars i år. nydelige låter er de :)

Skrevet

Jeg elsker gabriellas song og gråter ofte av den ja, en sang jeg alltid gråter av er "Jag vill alltid âlska" synges av Carola

Skrevet

Hei vennen!!!

I know!!! :-p

Mange fine på den listen der, og det har trillet en del tårer til dem alle..

Mange klemmelemmer

Skrevet

Da lykkeliten kom til verden - Åge Aleksandersen og Ole Paus.

Da jeg var 7 år brant nabohuset ned. Moren og minstejenta på tre døde. Den sangen spilte alltid pappa på gitar og sang til meg. Av en eller annen grunn tenker jeg på den brannen nåe jeg hører låta.

Ellers :

Coldplay med the hardest part og scientist. Minner om mormor som nylig døde.

REM med everybody hurts.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...