Mamman til Alida J. Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Det vi har så langt er: Vi har gleden av å invitere dere til NNs dåp i xx kirke den 01.02.09. Men vi skal samles etterpå i ett lokale til mat. Men vi vet ikke helt hvordan vi skal formulere oss. Hva har dere andre skrevet???
Madamina Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Vi hadde kun den nærmeste slekta (dvs. våre søsken med barn, våre foreldre og barnets oldeforeldre). Alle ble invitert muntlig på telefon. Du kan jo skrive " Etter dåpen vil der serveres mat i ...." Som ved bryllypsinvitasjoner. Jeg har aldri mottatt skriftlig intivasjon til dåp, kun muntlig.
Gjest Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Ta deg en tur på en bokhandler og ta en titt på de ferdige invitasjonene de har der. Kanskje du får en idé der:)
Nattinatta Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Dette slet jeg også med.. Og søkte råd hos min mor! Hun sa at en ikke inviterer til selve dåpen i kirken, men til samlingen etterpå.. Vi skrev noe slik som dette: 7.desember 2008 kl. 11.00 døpes xxx i xx kirke. I den anledning har vi gleden av å invitere til tapas (i vårt tilfelle da..) hos oss i xxx kl.13.00 vennlig hilsen x&x s.u innen 27.november tlf nr: xxx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå