Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen trøstende ord nå....snuppa på 6 mnd har skreke i 45 min nå...hun slutte når jeg går inne til henne for så å begynne å skrike når jeg går ut. Hun vil ligge å kose seg på puppen..greit nok..men når hun ikke sover mer enn kort tid før hun skal ha pupp igjen ..(hun drikker ikke..bruker meg som tutt).

Er alene med henne ..så må ta dette alene..

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ..det skjærer meg langt inn i hjerte å høre henne slik...men hun har det ikke godt selv ved å våkne så ofte.

Hva ville dere gjordt?

Skrevet

Det er ikke tenner på gang da?.

Var igjenom dette for ett par dager siden selv med skrik skrik og atter skrik. Jeg endte opp med å gå å bære på han i ca 1 time og da roet han seg ned. Han er også 6 mnd siden.

Lykke til dette kommer til å gå over skal du se.

Skrevet

Virker ikke som det er tenner på gang.

Hun slutter med engang hun hører meg ute i gangen.

Har stått der noen minutter..for å se om det hjalp..men nei..

Offffff har vært igjennom lignende før...vet hu gir seg tilslutt..men så vanskelig å høre på henne.

Skrevet

Hm, ikke gøy det der! Har hatt det sånn vi også og har det sånn i perioder fortsatt. Er 8 mndr... Vi sitter ved senga og stryker litt på henne og synger og synger og synger til hun sovner. Prøvd det? På de verste kveldene kan det ta en times tid, men oftest sover hun ila 10-20 minutter. Har også Brios "bed bumpers", slik at man kan vugge sprinkelsenga. Gull verd for oss! Lykke til:-)

Skrevet

Hun blir bare sint visst jeg sitter ved siden av henne uten å ta henne opp...Nå har hun sovnet og jeg har tørket tårene hennes og bredd på henne dyna igjen...lille gullet mitt.."sukk" ikke noe gode følelse at hun skrek seg i søvn...MEN...har prøvd alt fra a-å..det eneste som nytter er å la henne skrike noen kvelder....så får vi en gode periode ..helt til hun blir syk..vi er på ferie osv...da er ikke rutinene helt de samme...og vips så er det påann igjen...Har ei vilje sterk jente ser det ut som!

Hvor ofte er det"normalt" å gi en 6 mnder gammel baby mat på natten?

Mi frøken vil ha pupp hver 2-3 time..og enkelte netter sutrer hun etter pupp hver time.

Skrevet

Kan ikke komme med noen råd, bare medlidenhet! Har all mulig respekt for dere som er alene mødre, tror nesten ikke jeg hadde klart dette om jeg var alene. Men, må man så må man!

En liten ide bare, kunne du prøve å gi henhe ei flaske med i senge som hun kan drikke av, eller gi henne flaske på natten slik at du får sovet litt mer?

Å det med gråt, ja det skjærer som mammaer i hjerte, men jeg tror ikke at barna tar noe skade av det. Så lenge du vet at hun er mett, tør og trygg. Da må man bare gjennom det. Tenk bare at du gjør det for hennes beste, fordi du er den aller beste mammaen i verden for henne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...