Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Vurderer å bytte fra Vesta til Frende. Ganske mye billigere der!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 17. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. november 2008 dytter litt
Mor til 3 søte små:) Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Vet de er ganska aggressive og masete i markedsføringen sin:) Selger forsikring i et konkurrerende selskap så jeg er vel kanskje litt innhabil, he-he:)
~~ElleMelle~~ Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Vi sparte maaange tusen på bilforsikringene ved å bytte de (2 stk) til Frende. Det var under forutsetning at vi også tok hus- og reiseforsikr. der, selv om prisen på de var den samme som vi hadde.
ToPrinsesser<3 Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 det er ihvertfall en gjeng med dyktige folk som har startet Frende; og er forsikringene rimeligere så hadde jeg nok flyttet fra Vesta ja. :-)
Nussa80 Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 Vi sparte masse på å flytte hele forsikringspakka dit- særlig bilforsikringene er mye billigere.. Tror de er bra jeg-men det ser vi vel først når uhellet er ute..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå