Gå til innhold

Erfaringer BeSafe Izi Travel Duo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner nesten ikke noe om den på nettet, bare noen utsalg... Ligger ikke inne på barnevognguiden.no eller på tester som jeg har funnet, så finner ingen kommentarer på den. Er den ny eller upopulær? Ser jo praktisk ut, syns jeg, mellomting mellom de minste trehjulingene og de største, tyngste firhjulingene.

Har noen erfaringer eller kommentarer kanskje? Link under

http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=triller

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er ganske ny tror jeg.

Vi har kjøpt den, men uten liggedelen. Kommer til å bruke den til bilstolen, izi sleep, i begynnelsen og senere som trille.

Jeg syns bagen var for liten, å for åpen/lite lun. Men det er jo opp til hver enkelt å vurdere :)

Inne på www.vogndilla.no står det litt om den.

Skrevet

Ja på vogndilla sto det litt :-) Men lurer på om det går ann å legge ryggen helt ned i sportsvogndelen slik at den er god å sove i?

Hva med Maxi Cosi Mura 4? Den ser ganske lik ut...

Skrevet

Det er så godt som full liggestilling ja :)

Blir jo ikke som i en ligge-bag da, pga at det er jo som en "stol". Men ryggen ligger helt flatt. Du skjønte sikkert ingenting av den forklaringen men ;)

Jeg syns den ser veldig bra ut :) Kjempelett vogn, enkel å legge sammen og tar liten plass. Gleder meg til å ta den i bruk! :)

Skrevet

Hehe, jo da, skjønner hva du mener ;-D Fint at den kan legges ned. Hvilke butikker har Izi Travel så man kan se på den? Hvor kjøpte du? Mulig reflex har, siden de har den på nettsiden?

Skrevet

Godt mulig reflex har ja. Har ikke sett den på "min" reflex-butikk, men utvalget kan jo variere fra butikk til butikk.

Jeg kjøpte den hos en toyota-fohandler.

Her er link til HTS sin hjemmeside med oversikt over hvem som forhandler de vognene :

http://www.hts.no/norsk/

Skrevet

Takk og takk, får ta en kikk på den :-) Fant et par forhandlere i nærheten, håper de har vogna også og ikke bare bilstolen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...