Fridis Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Det blir nok: Duplo. Dokke med litt klær og slikt (Hun her, 1år og 7 mnd, er veldigt opptatt av å mate og stelle med dokkene sine! ) Giftfrie tegnestifter er også veldig fint! Kjøp en tykkere type som ikke knekker så lett. Bade leker Puslespill (slik med knotter) Baller Klosser å bygge tårn med
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Jeg kommer til å kjøpe klær til min jente på 1 1/2år i år, vet at hun får mer enn nok leker av andre i familien :-)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Vi skal bl.a kjøpe lekekjøkken, da hu er veldig opptatt av å styre med lekekasseroller og lage mat. I tillegg blir det litt duplo, bøker og klær
zandii Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 jeg har gutt da men hehe.. han skal få akebrett, noen min første.. bøker og penger på kontoen sin
Bebés'ilvousplâit Skrevet 18. november 2008 #6 Skrevet 18. november 2008 Jenta vår er 13 måneder til jul, da, men jeg tenkte på eksempelvis Gyngehest Lav dukkevogn Duploklosser Bankebrett (det blir garantert suksess!) Badeleker Liten lenestol Babydukke Selvfølgelig ikke alle disse tingene, da :-)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #7 Skrevet 18. november 2008 Jeg må vel google duplo... har aldri sett det før jeg. Alle snakker jo om det =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå