sena Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 hvordan bruker dere det? har dere papir el no mellom, el. vasker dere dem ofte? har kjøpt meg dem pga sårebrytvorter og kulde, men lurer på hvordan jeg skal bruke dem???
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Jeg brukte dem rett på huden uten noe mellom på dagtid og hadde noe mellom på natten for da lakk jeg en del. Kjøpte to sett med innlegg og vasket ofte.
A og G Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 finnes også ull-innlegg med en lomme til å ha engangsinnlegg i men det er ganske tynne ull-innlegg fra ammehjelpen.no
schubidu Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 Jeg bruker de rett på huden, evnt med papirinnlegg utenpå. Jeg har syv par og bruker de en dag før vask. På omvisning på fødeavdelingen tipset de om å hekle i merinoull. Selv har jeg strikket noen i dahlebabyull som jeg liker bedre enn de jeg har kjøpt. Jeg begynte med 15masker strikket rett hele veien (så det ble ribbestrikk) økte annenhver pine til 45 masker før jeg felte annehver pinne til 15. Disse ble ganske små og passe til mine små pupper. Størrelsen er jo lett å regulere:)
Madamina Skrevet 18. november 2008 #6 Skrevet 18. november 2008 Jeg klarer ikke ha dem rett på brystvortene. De klistrer seg fast. Dessuten blir man våt rett gjennom dem. Så jeg har ammeinnlegg mellom. Man bør vaske dem på 60 grader. Jeg har venninner som sverger til kun ull og som ikke skifter dem så ofte som man skifter papirinnlegg. De plages av brystbetennelser. Jeg har aldri hatt en eneste brystbetennelse. Men det kan jo være tilfeldig. Såre brystvorter heles best i fri luft fant jeg ut etter 4 uker med sprukken vorte innpakket i lanolin uten at det hjalp. - og albueskjell. Ville hatt silke inderst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå