*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Noen som vet hvordan disse kan vaskes? Finner ikke vaskeanvisning
Gjest Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Vaske sko? Har aldri vasket en eneste sko i hele mitt liv.... Skyller dem evt hvis de er veldig sørpete.
Pooosi Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 jeg bruker å spraye med biotex spray el. liknende(innvendig vask), lar d virke ei stund før jeg skyller godt med glovarmt vann. Utvendig bruker jeg skrubb og varmt vann, setter de til tørk på varmekabelene eller i skotørkeren å sprayer lett over med impregneringsspray (i sømmene) når de har tørket.....
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 17. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2008 Jeg må vaske skoene fordi hun hadde et uhell og tisset seg ut. Skoene er våte og må vaskes. Går det ikke å putte dem i maskinen på feks 30 grader? Jeg mener å huske at jeg kan vaske goretex jakken min i maskin...
Pooosi Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 jada det kan du også gjøre, legg de i et putevar som ikke loer å vask i vei, du kan sikkert vaske de på 40 grader oxo, men ikke bruk skyllemiddel. gore tex jakker vaskes jo på samme måte
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 17. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2008 Hvorfor putevar?
Pooosi Skrevet 17. november 2008 #7 Skrevet 17. november 2008 mest for at de holder seg samlet å ikke dæljer løs maskinen din...
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 17. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. november 2008 ok. Ringte til butikken som mente det skulle gå greit å vaske dem i maskinen. Men hun advarte mot å bruke for høy temp pga at dem krymper. Mente 30 grader skulle gå greit. Så da får vi prøve det! Takk for hjelpen alle sammen.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 17. november 2008 #9 Skrevet 17. november 2008 Jeg har vasket sønnen min sine i maskin på 40 grader, de krympet ikke, men er ikke vanntette mer, så jeg må impregnere de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå