Gå til innhold

Hvordan bor dere?=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi bor i rekkehus, kjøpte det for et år siden.. brukte 4 mnd på TOTAL renovering.. alt nytt.. to etasjer.. 3 soverom og bad i andre.. og stue, kjøkken og gang i første. har også full kjeller som vi skal innrede med kjellerstue og kombinert vaskerom/bad etterhvert..

Er vel ca 95 kvadrat på de to etasjene. Vi er to voksne, en på snart to år.. og babyen kommer idesember. Vi har god plass. Bor veldig sentralt. 20 minutter å gå til sentrum. Butikker 5 minutter. skole og bhg like i nærheten.

Vi bor i enebolig, fem soverom og to bad.Litt mye plass til kun to, men blir snart tre! :) Har nesten et mål tomt, så stor boltreplass for barnet når det blir større. Lite trafikk i gata her, bare småbarnfamilier og eldre mennesker rundt oss. Tar fem minutter å gå til barne og ungdomsskolen, fem minutter til butikken og ca 20 min å gå til helsestasjonen.

Vi bor i en romslig enebolig på godt og vel 250 kvm. 5 soverom og 2 bad. Ungene (de 2 eldste forløpig) har underetasjen for seg selv. De har god boltreplass med hvert sitt soverom, stor stue, eget bad + en stor gang:) Nr 3 i rekken skal også flytte ned på nytt soverom med tiden. Han er bare 18 mnd enda, så vil vente et par år vertfall.

Vi er 5 i familien, og siste tilskudd kommer i des/januar:=)

Vi bor på et småbruk som vi kjøpte for ett år siden. Har pussa opp mye i huset som er rundt 200 kvm. 3 soverom, 1 stort bad. 6 km til skole og butikk, men nesten 2 timer til nærmeste fødeavd. Kan bli spennende å komme seg dit på snøføre i slutten av januar..... :) Vi venter vårt første barn, så da kan man vel håpe at det ikke blir styrtfødsel. Ellers blir pappa jordfar, hehe.

Annonse

vi leier en stor luftig kjellerleilighet på litt over 70kvm.. bor langt fra byen.. på ei øy faktisk. her er det kuer,sauer,hester osv osv :)

alle smiler og hilser på alle her :) kan ikke høre støy fra biler. andre enn de få som kjører til eiendommene sine.. vi bor i en blindvei. så det er veldig greit.

har noen helt supre utleiere. å nabolaget består av småbarnsfamilier..

er masse fin natur og strender rundt omkring.. så jeg kan si for min del at det er drømmeplassen for oss :)

lillemor (1) kommer rundt 1 januar :) hun har eget rom, men vi har stor plass inne på vårt sånn at hun kan bo der de første mnd. alt ettersom.

vi må nok bo hos mamma som bor nærmere sykehuset når det nærmer seg termin. er ca 13 km herfra til føden.. å den eneste måten å komme sg på andre siden er via tunnel. å visst det blir ekstra ille vær så blir den stengt hehe..

men vi koser oss glugg her med norges beste fiskevann og koselige folk :)

Vi leier kjellerleilighet, i underetasjen hos moren min. Veldig billig husleie. Har god plass, nok til oss to, snart tre, men ser etter noe eget. Skal nok vente og se om boligprisene faller litt til før vi kjøper. Flytter innen et år. Lille krabaten som kommer trenger jo ikke eget rom med en gang uansett.

Vi kjøpte oss et koselig rekkehus med to etasjer + kvist i januar:) Her har vi 3 soverom og god plass, men når lille frøken kommer antar jeg at det blir deilig å ha litt rom rundt oss! Vi storkoser oss i nabolagt, stort sett bare barnefamilier her:) I tillegg har vi to store uteboder som vi kan lagre tingene i, så vi er rett og slett kjempefornøyde!:)

Vi har 45m2 å boltre oss på, med ett soverom. Bor i bygård i fjerde etasje uten heis. Men stortrives foreløpig veldig godt her. Innser at i løpet av det første året må vi nok flytte på oss, men tar det når det kommer. Er veldig sentralt her, og vi stortrives. I oppgangen er det bare hyggelige folk, og naboen har ei lita jente på under året, så gutten vår får en liten kjæreste helt fra begynnelsen ;)

Vi bor i rekkehus (eller enebolig i rekke som det heter...) Vi flyttet inn i september og er veldig fornøyde. Huset er bare fire år gammelt og det er et par uten barn som har bodd der, så det var ikke slitt i det hele tatt. Det eneste vi trengte å gjøre var å male noen vegger som vi ikke likte fargen på, pluss at vi flyttet noen skap på kjøkkenet. Har fire soverom, to store bad, hage og god plass til oss som snart blir fire.

Annonse

Vi bor i en stor enebolig på 310 kvadrat på landet. Huset har før vært butikk, med leilighet over i tilknytning til "hovedhuset". Vi er fem, blir seks. Foreløpig tre soverom, tre bad, tre stuer, kjøkken og stor entrè.

Butikk 2 min unna til fots, barneskole og barnehage fem min unna med bil. Litt over ett mål hage.

Hei:)

Vi skal også flytte til 1. desember. Til en leilighet med to etasjer, hmmm husker ikke helt hvor mange kvm, men den er med tre store, stor stue, kjøkken, bad, do og to store boder. Denne leiligheten er litt eldre enn den vi har nå, men gleder meg til større plass.

Jeg har termin 1.januar, så sånn sett er det ganske stress med flytting nå. ... Gleder meg iallefall kjempemye til vi har kommmet oss skikkelig til rette der. Da er det bare å vente på lillejenta og bli ferdig med julegavene;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...