Gå til innhold

noen som jobber som kassadame heltid/deltid?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg jobber heltid i skobutikk. Det er heldigvis ikke så veldig stor trafikk der nå for tida, så kvalmen synes jeg det går greit med. Det er verre med ryggen. Lageret vårt er i etasjen under, så det blir masse gåing opp og ned trappene, og jeg går og står hele dagen på betonggulv. Ikke særlig ideelt! Jeg håper bare jeg holder meg frisk nok til å slippe å bli noe sykemeldt før jeg forteller det til sjefen, har ikke tenkt å si noe før uti januar en gang. jeg har termin i juli, hvor langt på vei er du?

• 2 uker senere...

Jeg jobber i en hesteutstyrsbutikk. Masse gåing på murgulv, nå er jeg 50% sykemeldt og jobber dager på 3 timer ca. får så sykt vondt i brystet, midt på ryggen og nå begynner det å komme i korsryggen. Skal nå snart til manuell terapaupt for å forhåpentligvis få en diagnose på om det er noe rart i bekkenet. Mulig jeg har en låsning. Misstenker også at det har skjedd noe i bekkenet mitt etter et krafig fall jeg hadde fra hest for noen år siden som jeg aldri har fått sjekket opp.

men det er ikke noe godt å ha vondt i ryggen hver eneste dag pga jobb. Kvalmen hos meg har pleid å melde seg ved 16 tiden og kommet og gått frem til ca 21 på kvelden for da å bli sterkere og ta fra meg nattesøvn. Den har ikke plaget meg på jobb. spy har jeg ikke gjort..Nå har kvalmen begynt å trekke seg tilbake =) Ingefær tabletter fant jeg ut at var tingen der etter hvert.

Men på jobben er det heller ingen enkel tid å jobbe på nå, midt i julemaset som da å fører til mindre mulighet for å kunne ta 5 min da jeg føler for det. Nå er jeg bare spent på hva manuell terapauten sier og anbefaler videre med jobb og hobbyen min, hester

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...