Gå til innhold

Gladhistorie fra oss til sliterne

litjpia73

Anbefalte innlegg

Noen synes det er fint å høre gladhistorier, mens andre bare blir mer lei seg når de er slitere. Men for de som synes det er positivt, her er vår vei.

Vi prøvde i 3 år og de 2 første årene var totalt resultatløse. Startet så med utredning på Medicus og etter egglederundersøkelsen ble jeg spontant gravid. Det gikk dessverre galt i uke 8. Startet så med Pergotime og ble gravid 2 mnd etter at jeg spontanaborterte. Var på UL i uke 7 og det var ingen hjertebank å se. Konstatert MA en uke senere med grusomme stikkpiller for å få det fjernet. Forsøkte så noen mnd til med Pergo, men uten hell. Vi var allerede da blitt godkjent for ass. befruktning på St. Olavs med uforklarlig barnløshet som diagnose. Startet med nesespray og sprøyter og tok ut 16 egg i slutten av april i år. Alle ble befruktet. Ett ble satt inn og 5 ligger nedfrosset på St. Olavs. Fikk UL i uke 7 og legen sa at alt så bra ut og "dette blir det barn av". Ble mange runder med UL (etter eget ønske) for å forsikre oss om at knerten fortsatt levde og utviklet seg. Og det gjorde han. Mange milepæler underveis og en fantastisk følelse å etterhvert se at magen begynte å vokse. Nå er jeg passert 30 uker og magen begynner å bli stor. Det er en fantastisk følelse og bekkenløsning og sure oppstøt gjør ingenting sålenge den lille gutten vår har det bra der inne.

Ønsker dere alle lykke til med svangerskapene deres og håper dere får til å nyte det til det fulle!

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Ja dette var en glad historie :-) Er ikke alltid disse solskinnshistoriene er til hjelp for meg, siden historikken er så annerledes enn det jeg har så jeg kan ikke kjenne meg igjen... men du har opplevd mye likt som jeg, så denne gir meg håp :-) Har selv hatt 3 sa, ingen hell med pergo, skal igang med forsøk over nyttår.

Lykke til videre med svangerskap og fødsel!

Klemmer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...