2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Har en gutt på straks 6 mnd. Han sover ikke noe godt om natten...må gi han tytten flærne ganger samt pupp;) Han lager masse grynte lyder, virker som om han ikke finner roen.. Lurte litt på om jeg skulle prøve å la han få sove i dunposen sin i senga, for den snører jeg godt til når han ligger ute å sover, å da sover han ganske bra. Lurer på om det føles tryggere å at han kan sove litt bedre på den måten?! Hva mener dere?;p
2hærligegutter Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Det er stor mulighet for det. Her roet mini seg mye mer i senga etter vi begynte med en sånn babypose/sovepose.
Tante Gustava Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Tror det fort vil bli for varmt for han, hvis dere ikke har det ekstremt kaldt på soverommet da Mini her ligger i posen sin ute i minusgrader i strømpebukse og body, og da er han veldig god og varm. Hvis han skulle ligget i den i 16-17 plussgrader ville han rent vekk...
Isabella12 Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Ville ikke lagt en baby i dunpose inne; en av forholdsreglene i forhold til krybbedød er jo at det ikke skal være for varmt og dunposen er laget for minusgrader. Prøv heller sovepose med eller uten feste til madrassen som er beregnet for innebruk. Du får det blant annet på Fru Lyng og babyshop-
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 17. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2008 Ja, eg e jo litt skeptiske med tanke på varmen..men tenkte å legge han i bare bleia eventuelt. Nytter ikke med sånn vanlig sovepose/nattpose..har prøvd:( For han snur hode inne i posen, slik at han på en måte puster inn i posen..har prøvd å legge teppe rundt hode, men han river det bare vekk eller får det over hodet, så det tør jeg ikke:( Hmm...neinei, får bare håpe at han lærer seg å sove snart;) Takk for meningene deres:)
ambumamma Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 lille gutt ligger i voksiposen i senga om nattan. ikke noe problem. tar bare og bretter ut sidene slik at det blir luft inni. Han har sovet sååå godt om natten etter vi begynte med dette. Og har helt perfekt temperatur når jeg tar han opp på morran. ( Men jeg pakker ikke posen like tett som når han igger ute i vogna da )
2hærligegutter Skrevet 17. november 2008 #7 Skrevet 17. november 2008 Voksi reklamerer med å også bruke den i senga på natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå