Jente23, Nathalie, gullimagen Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Jeg har sluttet å amme henne i søvn.. så vi går å pusser tenner og synger litt og så laller hun på eget rom.. men alt det er heeelt i orden om det er jeg som gjør det.. synginga mi gjør henne trøtt og døsig og så legger hun seg fint til å sove selv. går pappaen på rommet med henne er det hylskriking i det han trakker innenfor døren.. Slutter ikke, uansett hvor mye han bysser og synger.. vi har prøvd å legge ilag, men det funker dårlig, da må JEG holde henne uansett.. Hun roer seg alltid hos meg.. Frustrerende at hun er litt mammadalt.. Hva kan vi gjøre?? Andre som har det sånn?
Gjest Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Vi har det også sånn. Kveldslegging her i huset tar omkring 1 time fordi frøkna er så utrolig turbo i senga si, så det er vedlig slitsomt å måtte gjøre selv det hver eneste kveld..skulle gjerne hatt litt avlastning og ikke minst ha mulighet for å dra bort på kveldstid før kl 20.. Eneste rådet mitt er å la far og barn være mye sammen alene på dagtid sånn at de blir skikkelig kjent og at ungen blir trygg på far. Vi følger det rådet selv uten at det hjelper...men kanskje for andre?? Her blir det igrunnen verre og verre. Selv når vi triller henne i søvn på dagen, er det enklest om jeg gjør det. Hvis han gjør det bruker hun dobbelt så lang tid på å sovne og hun sover veldig utrolig..Men dette er vel en periode, håper jeg..Tar gjerne imot råd selv:-) Frøkna vår er forresten 7,5 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå